PRIVĀTUMA NOSACĪJUMI UN SĪKDATŅU IZMANTOŠANA

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūkot šo lapu, jūs piekrītat izmantot mūsu sīkdatnes. PRIVATUMO POLITIKA

Servisa laiks

Reģ. Nr. *:
Telefons*:
E-pasts:
Serviss*:
Komentāri*:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Piedāvājums

Modelis*:
Dīleris*:
Vārds*:
Telefons*:
E-pasts*:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Testa brauciens

Vārds*:
Telefons*:
E-pasts:
Modelis:
Norises vieta*:
Datums:
Laiks:
Komentāri:
* lauki, kas apzīmēti, ir obligāti

* Atzīmējot, es piekrītu savu personas datu apstrādei saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKA.

Honda 2006-2008

2006

Honda modernizētais cilvēkveida robots ASIMO aizceļo uz Tallinu, lai palīdzētu uzsākt jauno Honda stipendiju zinātnei Tallinas Tehnoloģiju Universitātē. ASIMO piedalījās autošovā Motorshow Tallin 2006 un parādīja Igaunijai lielisku izrādi.

2006. gada februārī Ženēvā Honda demonstrēja virkni transportlīdzekļu, kas perfekti iemieso uzņēmuma pārdrošo attieksmi pret izaicinājumiem, ar ko sastopas mūsdienu transportlīdzekļu dizaineri. Civic R-type Concept ar tā solījumiem gūt nebeidzamu prieku un iedvesmojošu sniegumu. Eiropai domātās Legend debija, kas pārpilna ar jaunākajām tehnoloģijām un drošības uzlabojumiem.

2006. gada aprīlī Honda Motor Europe Ltd. un Paduja universitāte Itālijā paziņoja, ka uzsāk kopīgu izpētes projektu, lai izmērītu un novērtētu Honda motobraucēju apmācības iekārtas efektivitāti. Motobraucēju apmācības iekārta ir 17 gadu intensīva izpētes darba rezultāts Honda simulācijas tehnoloģiju attīstībā un tagad tā ir pastāvīgi pieejama visā Eiropā.

Honda guva panākumus biomateriāla radīšanā, kas ir uz augu bāzes veidots materiāls ar teicamu ilgmūžību un izturību pret saules gaismu, ko var izmatot kā automobiļu virsbūves materiālu.

Vēlāk 2006. gada septembrī RITE (Inovatīvo tehnoloģiju izpētes institūts) un Honda R&D Co Ltd. kopā radīja metanola ražošanas tehnoloģiju no mīkstās biomasas, kas ir atjaunojams augu izcelsmes dabas resurss.

2006. gada septembrī tika izlaists pavisam jauns, trešās paaudzes CR-V Eiropai un jaunais Civic TypeR. 2007. gada modelim FR-V ir jauns 1,8-litru dzinējs. FCX Clarity progresīvais degvielas šūnu automobilis veic savu debiju pasaulē.

2006. gada septembrī Honda Motor Co Ltd. ir tālāk modernizējusi VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control System) tehnoloģiju, izveidojot modernizētu VTEC dzinēju ar augstiem snieguma rādītājiem, kam papildus nāk ievērojama degvielas ekonomija un zemāki emisijas rādītāji.

Jaunie 2007. gada motociklu modeļi Eiropas tirgum ir CBR600RR un CB600F Hornet. Īpašs CBR1000RR modelis arī ir pieejams, kas labi iederas Repsol Honda komandas MotoGP rūpnīcas stilā.

Nākošās paaudzes MotoGP mašīna ir tādās pašas formas kā Honda RC12V sacīkšu prototips.

Honda panākumu atslēga 2006. gadā ir bijis lielais pieprasījums pēc jaunā Civic. Lielbritānijā būvētais 5-durvju modelis, kurš nonāca pārdošanā gadā sākumā visā Eiropā, ir iepriecinājis ar ļoti pozitīvām pārdošanas kampaņām, pateicoties tā sportiskajam dizainam un kopējam sniegumam.
Jau desmito gadu pēc kārtas, kopš 1997. gada, ir bijis regulārs pieaugums ražošanā visā pasaulē, salīdzinot ar katru iepriekšējo gadu. Honda pārsniedza visus kalendārā gada ražošanas rekordus.

2007

2007. gada februārī, Ženēvas autošovā Geneva Motor Show 2007, Honda debitē ar jaunu aizraujošu mašīnu- konceptu Honda Small Hybrid Sports Concept, kā arī pirmo reizi izrāda pilnībā braucamo FCX Concept degvielas šūnas mašīnu Eiropā, tiek iepazīstināts jaunais nākamās paaudzes dīzeļdegvielas dzinējs.

Honda Racing F1 Team sacīšu komanda pieteica svarīgu jaunu iniciatīvu 2007. gada Formula 1 sezonai. F1 mašīnām būs vienkārši liels Zemes attēls reklāmas un sponsoru logo vietā, lai demonstrētu Honda ieguldījumu vides aizsardzības jomā, tādā veidā sniedzot atbalstu mūsdienu vides problēmu risināšanai.

Honda Aircraft Company aviācijas uzņēmums pārsteidz ar 100 miljonu ASV dolāru vērto galveno mītni un HondaJetTM ražošanas ēkām Greensboro, Ziemeļkarolīnā.

Civic Hybrid starp ekspertiem tiek nosaukts kā visekoloģiskākā mašīna Lielbritānijā un Vācijā videi draudzīgu mašīnu reitingā 2007-2008.g.

2007. gada septembrī Honda debitē ar aizraujošo Accord Tourer Concept Frankfurtes autošovā. Tiek iepazīstināta pasaulē pirmā motociklu drošības spilvenu ražošana, kas pieejama jaunajam Gold Wing modelim.

Honda jaunākajam ASIMO ir uzlabots kustību līganums, attīstīta jauna inteliģences tehnoloģija attiecībā uz ASIMO spēju izpildīt tādus uzdevumus kā paplātes nešana un ratiņu stumšana, jaunpievienotās funkcijas ļauj ASIMO automātiski uzlādēt tā bateriju. Vēl jo vairāk, jauna vispusīga sistēma ir izveidota tā, ka daudzi ASIMO var kopīgi pildīt uzdevumu, piemērojoties situācijai un sadarbojoties kopā, lai nodrošinātu nepārtrauktu pakalpojumu. Piemēram, ja viens ASIMO nedarbojas, kamēr lādējas baterija, cits ASIMO robots ienāk un izpilda nozīmētos uzdevumus.

Japānā Honda Motors C. izveidoja cilvēkam draudzīgo transmisiju (HFT), jaunu automātisko ātrumu pārslēgšanu motocikliem. HFT ir instalēts DN-01 modelim, jaunam motociklam, kurš pirmo reizi parādījās 40. Tokio autošovā. Arī divi koncepta modeļi tika izrādīti pirmo reizi. CR-Z ir nākamās paaudzes viegla svara sporta mašīna, kas aprīkota ar Honda oriģinālo gāzes - elektrības hibrīda sistēmu. PUYO ir degvielas šūnas mašīna, kas veidota balstoties uz nestandarta domāšanu, lai sniegtu prieku gan transportlīdzekļa īpašniekam, gan apkārtējiem cilvēkiem.

2007. gada decembrī Honda Motor Co. izlaida pilnīgi mainītus modeļus FORZA Z un FORZA Z ABS. FORZA skuteru sērijas ir ieguvušas daudzus Honda fanus ar savu sportisko stilu un modernajām elektronikas ierīcēm, ieskaitot Honda S-Matic elektroniski kontrolējamo automātisko transmisiju, un Honda Smart Card atslēgu sistēmu.

Honda tirdzniecības apjomi ir pieauguši Eiropā un, saskaņā ar statistiku, pārsniedz citu auto ražotāju pārdošanas rādītājus 2007. gadā. Ir pārsniegti arī iepriekšējie pārdošanas rekordi Eiropas reģionā, pieaugums par 21,5%. Tas ir ceturtais gads pēc kārtas, kad Honda ir reģistrējusi rekordlielus pārdošanas apjomus Eiropā, nacionālajos tirgos rekordi ir pārspēti 32 no 37 valstīm reģionā. Pārdošanas apjomu pieaugums ir bijis ievērojams visā reģionā, ar ievērojamāku pieaugumu vairākās Rietumeiropas valstīs, kā arī jaunajos tirgos Centrālajā un Austrumeiropā.
Honda galvenā Eiropas modeļa Honda Civic popularitāte ir bijusi visu panākumu atslēga. CR-V tika izlaida 2007. gada sākumā, it īpaši pieauga CR-V dīzeļa modeļa pārdošana.

Honda pārsniedza pasaules pārdošanas un ražošanas rekordus 2007. gadā. 2008. gada janvārī Honda Motor Co., Ltd., paziņoja par pieauguma turpinājumu, ar lielu pieprasījumu pēc tās automašīnām un motocikliem un pārdošanas apjomu pieaugumu visā pasaulē.
Honda saglabā savu pozīciju pasaulē kā lielākais motociklu ražotājs.

2008

DN-01 lielā sporta kruīzera pārdošana sākās Japānā 2008. gada martā. Unikālais, zemā stila korpuss, ar šķidrumdzeses 4-taktu 680cm3 OHC V-tipa dzinējs, kas rezonē jaudu un jaunā automātiskā ātrumkārba (HFT), kas gādā par izcilu droseles darbību pat garos braucienos, viegla darbošanās, jo nav nepieciešamības izmantot sajūgu, kas nodrošina sportisku braucienu. 2008. gada jūnijā Honda pieteica pasaulē pirmo elektroniski kontrolējamo kombinēto ABS supersporta motocikliem, kuras mērķis ir apvienot ABS un CBS sistēmas vienā, kas ļauj izmantot abu sistēmu priekšrocības, vienlaikus nodrošinot supersporta kontekstam atbilstošās prasības.

2008. gada februārī Honda paziņoja par pavisam jauno Accord Eiropai. Ar mērķi tieši izaicināt galvenos sāncenšus D-segmentā, Honda pavisam jaunais Accord salons un Tourer piedāvā sportisku stilu, lielāku izsmalcinātību un unikālu drošības sistēmu paketi kopā ar teicamu dinamikas kapacitāti. Spēcīgi argumenti ekoloģijas prasību ievērošanā visiem Eiro-5 standartiem atbilstoša Accord dzinēja izskatā vēl jo vairāk uzsver Honda nodomus.

Honda Aircraft Cmpany, Inc., aviācijas uzņēmums 2008. gada maijā sāka HondaJet pārdošanu Eiropā, iepazīstinot ar tā pirmo klientu reģionā F-1 sacīkšu braucēju un uzņēmēju Džensonu Buttonu (Jenson Button).

Ūdeņraža degvielas šūnu auto Honda FCX Clarity nobrauca no konveijera līnijas Japānā un līzinga darījumi ar šo nulles emisijas transportlīdzekli jau tiek uzsākti ASV.

Honda atklāj OSM (Open Study Model) Britu starptautiskajā autošovā. Vieglā svara rodstera modelis ir ideja, kurā izpaužas Honda inženierijas pamatprincipi radīt stilīgu un aizraujošu mašīnu, kas vienlaicīgi ir arī draudzīgi videi.

Honda Parīzes autošova stends ir pilns ar modeļiem, kas rāda jaunākā līnijas nozarē un nākotnes nodomus, kas vērsti uz videi draudzīgākiem transportlīdzekļiem. Divas galvenās debijas būs ilgi gaidītās Insight Concept, kas parāda Honda jaunāko papildinājumu tendences degvielas - elektrības hibrīdu līnijā. Kopā ar Insight Concept savu debiju veic arī ar nepacietību gaidītais pavisam jaunais Jazz, kas ievieš vēl lielāku degvielas ekonomiju un mazākas emisijas nekā jebkad agrāk pirms apbrīnojami elastīgās B-segmenta paradīšanās.

2008. gada septembrī Honda fonds paziņo par Honda balvu 2008.gadā, kas tiks piešķirta Vācijas zinātnieku komandai elektronu mikroskopijā par pasaulē pirmā atomelektronu mikroskopa radīšanu, kas ir elektronu pārraides tipa mikroskops (TEM), kas spēj dot attēlu atomu līmenī, izmantojot novirzīšanās labojuma tehnoloģiju. Komanda bija 29. balvas laureāti.

2008. gadā Honda svin savu 60. gadadienu kā uzņēmums un nākošā gadā savu 50. gadadienu kā sacīkšu dalībnieks, kā arī 30. gadadienu, kopš braukšanas ar jauno 4-cilindru V-tipa dzinēju ar ovāliem virzuļiem. Ņemot vērā šīs svarīgās gadadienas, Honda par savas izstādes tēmu izvēlējās „The New begining” (Jauns sākums), kas kā izstādes tēma ievada 2009. gadu, kā arī izstādot V4 Concept Model, kas iezīmē jaunas ēras sākumu.

Veltot pūles uzlabot drošību ikvienam, it īpaši mazaizsargātiem satiksmes dalībniekiem, ir uzsākta Honda vadošās motociklu un mašīnu komunikāciju sistēmas demonstrācija pirmo reizi Eiropā CAR 2 CAR komunikācijas konsorcijā. Sistēma izdala brīdinājuma signālus motobraucējiem un citu transportlīdzekļu vadītājiem, nepārtraukti mainot pozicionēšanas datus no GPS satelītu avotiem. Tas ir it īpaši noderīgi, kad satiksmes dalībnieki tuvojas krustojumiem, brīdinot tos par citiem transportlīdzekļiem, ar kuriem iespējama sadursme, tādējādi ļaujot izvēlēties izvairīšanās manevrus.

2008. gada 30.oktobrī Honda Motor Co., Ltd. paziņoja, ka Honda kopējais saražotais motociklu daudzums visā pasaulē sasniedza 200 miljonu vienību 2008. gada septembra beigās. Honda sasniedza šo robežu pēc tam, kad uzņēmums bija 60 gadus ražojis motociklus, sākot ar 1949.gadā izlaistajiem Dream D-type modeļa motocikliem.

 
Darbvirsmas versija