Honda jaudīgie BF150 un BF135 modeļi ir aprīkoti ar mūsdienīgu augstākās klases tehnoloģiju. Motori ir arī tīrākie un ekonomiskākie savā klasē. Varat doties jūrā pārliecinoši un droši.
DUBULTA JAUDA BF150 Honda ekskluzīvie risinājumi nodrošina optimālu jaudu pie jebkuriem motora apgriezieniem. Honda VTEC gāzes sadales sistēma, kas ir savienota ar regulējamu gaisa padeves sistēmu, rada sajūtu, it kā viena motora vietā būtu iebūvēti divi. Darbojoties pie maziem apgriezieniem, tiek palielināts motora griezes moments, tādejādi sniedzot iespēju sasniegt labāku paātrinājumu. Sasniedzot vairāk par vidējiem apgriezieniem, BF150 motors kļūst par sacīkšu motoru, kas nodrošina iespaidīgu jaudu, neuztraucoties par lielu degvielas patēriņu. Baudiet pārliecinošu braucienu pie jebkuriem motora apgriezieniem!
ĀRKĀRTĪGI EKONOMISKI BF150 un BF135 modeļiem ir integrēts gaisa-degvielas (LAF) sensors, kas precīzi izmēra gaisa-degvielas attiecību tā, lai optimāli tiktu izmatots katrs degvielas piliens. Tādēļ šie motori patērē par 15% mazāk degvielas kā 2-taktu motori ar tiešo iesmidzināšanu un par 45% mazāk kā parastie 2-taktu motori.
BAUDIET KOMFORTABLU BRAUCIENU! BF150 un BF135 modeļiem nav nepieciešams kompromiss starp veiktspēju un komfortu. Ārkārtīgi plūstoša un precīza pārnesumu pārslēgšana garantē lielisku manevrēšanas spēju. Divas
balansējošās vārpstas samazina motora trokšņa līmeni un vibrāciju, nodrošinot ērtu un komfortablu kuģošanu.
O VTEC elektroniskā vadības sistēma vārstu atvēršanai un pacelšanas augstumam, kas nodrošina lielu jaudu pie dažādiem motora apgriezieniem
O Elektroniska daudzpunktu degvielas iesmidzināšanas sistēma (PGM-FI)
O Tiek pielietots lineārais gaisa attiecības sensors, kas nodrošina optimālu degvielas patēriņu (ECOmo)
O Regulējama gaisa ieplūdes sistēma – nodrošina lielāku griezes momentu pie zemiem apgriezieniem
O 3-kontūru dzesēšanas sistēma nodrošina maksimālu jaudas ieguvi no cilindra darba tilpuma
O Sistēma ar divām līdzsvara vārpstām nodrošina īpaši zemu motora vibrācijas līmeni
O Tīra ūdens pieslēguma vieta skalošanai, lai palielinātu dzinēja kalpošanas laiku
O 40 A līdzstrāvas izvads ir pietiekams klāja sistēmu barošanai
O Iebūvēts degvielas / ūdens separators
O Elektroniska eļļas līmeņa, dzesēšanas un pārāk augstu apgriezienu kontroles sistēma, lai garantētu drošu ekspluatāciju
O Pretēja rotācijas virziena dzenskrūves vārpstas novērš divu motoru darbības kursa nobīdes efektu